1980

Tada su se skupile sve pare. Babo radio prekovremeno 12 sati ukupno i uspio uštedit. Zove on mene da pita koliko J** ima na djecijoj stednju ja provjerim ima 160 hiljada. E on je zvao i rekli mu da ima auto na stanju. Cjena pet miliona i 700 hiljada dinara. Ja odem i dignem tih 160 hiljada od J** Mi došli u salon neki puniji radnik govori da nema auta na stanju. Babo kaže da je zvao rekli mu da ima . Opet se taj nečka i govori da nema.

Onda je babo rekao da će bit na kafu nešto, taj puniji ode kao u drugu prostoriju i kao navodno ima auto..babo dao na kafu 50 hiljada a auto pet miliona i 700 hiljada. Mozes zamislit koliko je tih 50hilhada puno. Nikad mi nije bilo bise zao para neg tih pedesethiljada. Uplatili u kešu prosao račun i sve to zavrseno prodavac kaze ima auto alu se preuzima u ZAgrebu mi stali ko ukopani. Pa da je odma reko nebi placali. I onda sta ces onda. A babo je tek bio polizio vozacki i onda je otišao sa tetkom MEhom vozom u zagreb i dovukli auto.
A još je gore bilo onaj porez poslije toliko miliona placa se dinar na dinar. I mi platili milion i 700 hiljada poreza. A onda uveli i one bonove za gorivo mogao si kupit 40 litara ali nisi imao zasta. A i nismo toliko mogli pitrosit , a neki su svercovali taj benzin.
“Eto majko barem ste bili tada milioneri”….
Uobičajena priča uz kafu u dva sata…. modrica na koljenu još tamnija i veča ali neboli.učenje cjeli dan i tako to

15 komentara

Komentariši